Новий зразок оформлення ІПР

 

Додаток 3
 до Порядку

 

ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ

 

1. Період виконання 2021-2022 н.р.

2. Загальні відомості про учня:

прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) _________________________

дата народження __________

повне найменування закладу загальної середньої освіти, в якому навчається учень

  ___________________________________________

рік навчання _____________________________

клас навчання ________

контактні номери телефонів батьків (інших законних представників) для термінового зв’язку _***********

3. Індивідуальні особливості розвитку учня:

Наявний рівень знань і вмінь і навичок учня (компетенції)

Опис освітніх труднощів учня, виявлених у закладі освіти

Потреби

Знає

Вміє

Володіє

Розуміє

Здатний

Засвоїв

Застосовує (самостійно, з підказками)

Розуміє звернене мовлення.

Використовує у мовленні прості слова побутового вжитку.


Знає всі букви української абетки.
Здатний написати своє ім’я.
Навчається читати по складах.

Здатний проявляти пізнавальний інтерес в процесі опрацювання знайомого матеріалу.

Засвоює і відтворює навчальний матеріал з використанням зорового орієнтиру і повторюваних інструкцій.

Здатний до нетривалого спостереження.

 

Здатний до поверхового аналізу властивостей і якостей предметів.

Здатний до оцінювання предметів навколишньої дійсності за зовнішніми окремими ознаками.

Фіксує конкретне значення предметів.

Розрізняє та називає основні кольори та відтінки.
Самостійно диференціює та називає геометричні фігури: круг, квадрат, прямокутник, трикутник.


Викладає цифровий ряд від 1 до 10 самостійно.

Цифру співставляє з кількістю предметів.
Порівнює предмети за величиною, показує «великий», «малий». Розрізняє праву та ліву руки.

Здатний до запам’ятовування того, що включено в його активну діяльність (пов’язане з інтересами, потребами)

Сильні сторони: розуміння інструктивного мовлення, розвинене зорове сприймання, візуальне і механічне запам’ятовування, розвинене наочно-дійове мислення.

Похвала, винагороди викликають прагнення повторювати схвалені дії та удосконалюватись.

інтелектуальні труднощі

функціональні (сенсорні, моторні, мовленнєві) труднощі

фізичні труднощі

навчальні труднощі

Наявні інтелектуальні труднощі:

·         словниковий запас нижче вікової норми

·         обмеженне диференційоване сприймання

·         короткочасна переважно мимовільна увага

·         малий обсяг пам’яті

·         повільний темп засвоєння навчального матеріалу

·         мислення характеризується стереотипністю, слабкістю узагальнень.

Наявні функціональні (сенсорні, моторні, мовленнєві) труднощі:

·         системні порушення усіх складових мовлення

·         довільна регуляція поведінки ускладнена

·         спостерігається підвищена вразливість в контактах.

Наявні навчальні труднощі:

·         знання фрагментарні, характеризуються неточністю, неусвідомленістю

·         потребує постійної допомоги різної міри складності в опануванні нових знань та уявлень

·         набуті навички та уміння переносяться у нові ситуації механічно, неусвідомлено

·         інтерес до навчання нестійкий (потребує заохочення і мотивації).

Наявні фізичні труднощі:

·         загальна і дрібна моторика недостатньо розвинена.

 

 

 

Працювати над:

·         накопиченням якісного і кількісного словника

·         постановкою сонорних звуків

·         формуванням складової структури слів

·         розподілом уваги у межах 15 хвилин.

Розвивати:

·         комунікативні навички

·         фонематичний слух

·         слухове сприймання

·         навички читання та письма

·         самоконтроль й саморегуляцію діяльності

·         вольові якості через гру.


Вчити:

·         володіти інтонаційними засобами виразності мовлення

·         розуміти прослуханий зв’язний текст

·         звертатися із простими запитаннями, розпочинати та підтримувати розмову, вести діалог, складати прості розповіді

·         підпорядковувати свої дії прийнятому плану

·         використовувати схеми роботи/алгоритми для виконання завдань

·         порівнювати подібні об’єкти;
виділяти головне, істотне, узагальнювати.

Формувати:

·         граматичну складову мовлення: словозміна і словотворення

·         вміння запам'ятовувати словесний матеріал

·         необхідні побутові навички самообслуговування, соціальну модель поведінки

·         уміння оцінювати елементарний результат своєї діяльності.

4. Рекомендації щодо організації освітнього процесу особи з особливими освітніми потребами (зазначити необхідне):

1) рекомендований рівень підтримки:

перший рівень підтримки;

другий рівень підтримки;

третій рівень підтримки;

четвертий рівень підтримки;

п’ятий рівень підтримки;

2) адаптація та модифікація освітнього середовища:

Назва адаптації/модифікації

Так/ні

Примітка

Пристосування середовища:

 

 

доступність

ні

 

освітлення

так

Регуляція яскравості світла

рівень шуму

так

Навушники

потреба в усамітненні, його періодичність та місце (ресурсна кімната, медіатека тощо)

так

Куточок усамітнення у класі/ресурсна кімната

Психолого-педагогічна адаптація:

 

 

використання візуального розкладу

так

 

збільшення часу на виконання завдань

так

За потребою

збільшення обсягу допомоги (навідне питання, демонстрація зразка, нагадування тощо)

так

 

руховий режим

так

Чергування видів діяльності, фізкультхвилинки, релаксаційні вправи

використання заохочень

так

 

використання засобів для концентрації уваги

так

Пісочний годинник

інше

 

 

Адаптація навчального матеріалу:

 

 

картки-підказки, картки-інструкції

так

 

Засоби альтернативної комунікації

ні

 

Інше

алгоритми виконання математичних завдань

 

так

 

Модифікація:

 

 

скорочення змісту навчального предмета

так

З урахуванням індивідуальних можливостей

зниження вимог для виконання завдань

так

 

інше

 

 

3) потреба у використанні:

жестової мови та/або залученні перекладача жестової мови;

шрифту Брайля;

4) потреба в додаткових заняттях з:

так

ні

5) потреба в консультації з:

фахівцями інклюзивно-ресурсного центру;

фахівцями спеціальних закладів освіти;

іншими фахівцями ____________________________________________________

6) наявність індивідуального навчального плану:

так

ні.

У разі потреби в індивідуальному навчальному плані зазначити навчальні предмети (інтегровані курси), які потребують адаптації чи модифікації, та відповідального за розроблення індивідуального навчального плану педагогічного працівника:

Навчальний предмет (інтегрований курс)

Адаптація чи модифікація

Відповідальний педагогічний працівник

Математика

Модифікація


Українська мова

Модифікація


Літературне читання

Модифікація


ЯДС

Модифікація


Іноземна мова

Модифікація


Музичне мистецтво

Адаптація


Образотворче мистецтво

Адаптація


Технології

Адаптація


Фізична культура

Адаптація


 

 

 

 

5. Додаткові психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги (заняття):

Найменування заняття (послуги)

Фахівець, який проводить заняття (надає послугу)

Місце проведення

Розклад занять

Корекція розвитку

Практичний психолог 

Кабінет психолога

Ресурсна кімната

Вівторок 12.30-12.55

Середа      13.00-13.25

Розвиток мовлення

Фахівець консультант ІРЦ (вчитель-логопед)

Ресурсна кімната

Понеділок 12.30-12.55

Четвер      12.30-12.55

 

 

 

 

 

6. Навчання:

за розкладом класу;

за адаптованим розкладом, з відвідуванням окремих уроків за індивідуальним розкладом відповідно до індивідуального навчального плану, зазначити які: ___________________________________________________________________________

за модифікованим розкладом.

 

7. Забезпечення асистента учня (учениці):

1) потреба в асистенті учня (учениці) (супроводі під час інклюзивного навчання):

так

ні;

2) асистентом учня (учениці) є:

батьки: _____________________________________________________________

інші законні представники_____________________________________________

уповноважена батьками особа _________________________________________
(зазначити прізвище, власне ім’я,

__________________________________________________________________________________________
по батькові (за наявності) та контактні дані)

соціальний робітник

___________________________________________________________________________ 
(зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) та контакті дані)

8. Забезпечення допоміжними засобами навчання:

1) потреба у підручниках:

підручники для закладів загальної середньої освіти та матеріали;

адаптація підручників для закладів загальної середньої освіти та матеріалів;

підручники для осіб з особливими освітніми потребами та матеріали.

2) допоміжні засоби для навчання:

так

ні.

Зазначити перелік засобів для навчання, які потребує учень (учениця): обтяжений тиснучий жилет, кубики Зайцева, муляжі, картки схеми для розвитку зв'язного мовлення

9. Потреба в розумному пристосуванні:

так, зазначити яка: застосування допоміжних технологій у навчанні, під час контролю знань;

ні.

10. Особливості проведення оцінювання:

⁕ адаптації проведення оцінювання за часом та змістом, зокрема: збільшення часу на виконання завдань; зменшення кількості завдань; використання зручних форм роботи (тести, усні опитування, аудіозавдання тощо) відповідно до потреб;

⁕ використання доступних форм викладу інформації для оцінювання (шрифту Брайля, письмових чи усних завдань тощо);

⁕ використання окремих карток з завданнями чи адаптованих матеріалів під час оцінювання;

⁕ адаптація завдань для оцінювання до особливостей сприйняття інформації  (уникнення графічних завдань для осіб з порушенням зору, уникнення або створення комфортних умов для усних опутувань для осіб, які цього потребують, тощо);

інше (зазначити що)         індивідуальні критерії оцінювання - індивідуальна форма свідоцтва досягнень

11. Потреба у продовженні строків навчання:

так

ні.

12. Додаткові напрями роботи:

За сферами розвитку

Ціль

Очікувані результати, яких планується досягнути

Рівень досягнутих результатів (заповнюється після виконання індивідуальної програми розвитку)

Розвиток інтелектуальної сфери

Вчити сприймати усний виклад навчального матеріалу

Учень сприймає усний виклад навчального матеріалу протягом 10 хвилин

 

Розвиток сенсорної, моторної

Розивати тактильні відчуття, відчуття власного тіла

Учень буде сприймати на дотик різні фактури; концентрація уваги до 20 хвилин

 

Розвиток мовленнєвої сфери

Вчити розпочинати бесіду, ставити запитання

До кінця навчального року учень може розпочати бесіду з дорослим та однолітками; може поставити запитання Де? Коли?

 

Розвиток фізичних здібностей

Вчити орієнтуванню у просторі

До кінця першого півріччя учень орієнтується у приміщенні класу, спортивного залу, ресурсної кімнати, їдальні, на шкільному майданчику

 

Розвиток емоційно-вольової сфери

Формувати здатність до емпатії

До кінця першого півріччя учень орієнтується в емоційному стані однолітків і дорослих (веселий-сумний, добрий – злий, радісно, боляче)

 

Розвиток соціальної сфери

Формувати уміння просити про допомогу

До кінця першої чверті учень звертається з проханням про допомогу (Я не можу зробити – допоможи будьласка)

 

Подолання навчальних труднощів

Працювати над осмисленням навчального матеріалу і можливістю застосувати нові знання за аналогією

До кінця навчального року учень розуміє навчальний матеріал і виконує аналогічні завдання

 

Інші

 

 

 

13. Члени команди психолого-педагогічного супроводу, які складали індивідуальну програму розвитку:

Прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)

Посада

Підпис

 

Директор

 

 

Практичний психолог

 

 

Фахівець консультант ІРЦ (вчитель-логопед)

 

 

Класний керівник

Вчитель англійської мови

 

 

Мати

 

 

Індивідуальну програму розвитку погоджено одним з батьків (іншим законним представником) учня:

___________ (зазначити прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) одного з батьків
(іншого законного представника) учня)

 

підпис ___________________________  дата  __________________________

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

«Вони помирали, щоб жила Україна»

  А сотню вже зустріли небеса.. Летіли легко, хоч Майдан ридав.. І з кров”ю перемішана сльоза… А батько сина ще не відпускав. Небесна Сотня-...