Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414

 

Відповідно до частини другої статті 54 Закону України «Про повну загальну середню освіту», абзацу третього пункту 4 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2017 року № 88 (зі змінами) та з метою забезпечення осіб з особливими потребами  допоміжними засобами для навчання (спеціальними засобами корекції психофізичного розвитку) в усіх типах закладів освіти

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Внести до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414 «Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 травня 2018 року за № 582/32034, такі зміни:

1) заголовок наказу викласти в такій редакції:

«Про затвердження Типового переліку допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти»;

2) пункт 1 наказу викласти в такій редакції:

«1. Затвердити Типовий перелік допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти, що додається».

2. Затвердити Зміни до Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23.04.2018 № 414, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 травня 2018 року за № 582/32034, що додаються.

3. Директорату дошкільної, позашкільної та інклюзивної освіти (Салькову В.) подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України у встановленому законодавством порядку.

4. Департаменту забезпечення документообігу, контролю та інформаційних технологій (Єрко І.) в установленому порядку зробити відмітку у справах архіву.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Мандзій Л.

6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

 

Т.в.о Міністра                                                                      Сергій ШКАРЛЕТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                 


                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                  Наказ Міністерства освіти

                                                                  і науки України

                                                                  _________ 2020 року №_____

 

Зміни

до Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти

 

1.                Заголовок Типового переліку викласти в такій редакції:

 

«Типовий перелік допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти».

 

2.                У розділі І:

 

1) у пункті 1:

пункт 1.3. виключити;  

у пунктах 1.10., 1.11. слово «типу» виключити;

доповнити новими підпунктами 1.12.-1.14. такого змісту:

«

 

1.12. ЗD принтер:

призначення - створення наочних посібників для дітей з особливими освітніми потребами;

вимоги:

кількість друкувальних головок: не менше 1;

технологія друку: моделювання методом наплавлення;

діаметр сопла: від 0,2;

сфера побудови деталей: X - не менше ніж 200 мм х Y- не менше ніж 200 мм х Z - не менше ніж 400 мм.

товщина шару: від 0.05 мм;

швидкість друку: від 50 мм/сек.;

матеріал для друку: ABS, Co-PET, PLA пластик, тощо;

дисплей: LCD дисплей;

інтерфейси: USB, SD$

необхідні витратні материали для 3D друку

1.13. ЗD сканер:

призначення - створення наочних посібників для дітей з особливими освітніми потребами (слабозорих та незрячих);

вимоги: дозвіл камери: від 1.0 MPix;

кількість камер: від 2;

джерело світла: біле світло;

режим сканування: фіксований, автоматичний;

мінімальна область сканування: X - не менше ніж 30 мм х Y- не менше ніж 30 мм х Z - не менше ніж 30 мм;

максимальна область сканування (автоматичний режим): X - не менше ніж 200 мм

х Y- не менше ніж 200 мм х Z - не менше ніж 200 мм;

максимальна область сканування (фіксований режим): X - не менше ніж 700 мм х

Y- не менше ніж 700 мм х Z - не менше ніж 700 мм;

швидкість 3D сканування (фіксований режим): від 8 секунд;

швидкість 3D сканування (автоматичний режим): від 2 хвилин;

відстань до об`єкта: від 290 мм;

точність сканування: від 0,1 мм;

формат даних: OBJ, STL, ASC, PLY;

 

1.14. Комплект обладнання для лінгафонного класу

призначення: забезпечення якісного двостороннього голосового зв’язку;

вимоги:

відношення сигналу до шуму - до 70 dB, з аудіосмугою 15 КHz;

наявність пристроїв для якісного звучання:

аудіопанель вчителя;

аудіопанель учня;

звукова карта;

мережева плата;

блок зберігання інформації;

комутатор

                                                                                                                        

 

2) пункт 2 доповнити новим підпунктом 2.8. такого змісту:

«

 

2.8. Інтерактивна LCD панель для корекційно-розвиткових занять:

призначення - психологічна реабілітація та розвиток; психологічне та емоційне розвантаження;

розвиток причино-наслідкових зв’язків; ігри на покращення концентрації уваги; розвиток пам’яті;

вивчення кольорів; розвиток та покращення діяльності опорно-рухового апарату, демонстрація зображень, організація інтерактивного ігрового простору;

вимоги:

керування: тактильне; без дотиків; голосове;

екран: діагональ – від 32 дюймів;

забезпечення:

кількість розвиваючих ігор – від 30 одиниць; можливість синхронізації з ПК/ вбудований ПК; можливість створення власного кабінету та запису індивідуальних занять кожної дитини для аналізу подальшої динаміки і результатів роботи

                                                                                                         

 

3.                У розділі ІІІ:

пункт 1 доповнити новими підпунктами 1.6 - 1.8. такого змісту:

«

 

1.6. Зовнішня комп’ютерна кнопка:

призначення - альтернатива вбудованій кнопці комп’ютерного джойстика для дітей з тяжкими порушеннями моторики рук;

вимоги: можливість регулювання під силу натиску, можливість закріплення на будь-якій плоскій площині

1.7. Комп'ютерний ролер:

призначення - альтернатива комп’ютерній мишці для осіб з порушеннями рухових функцій;

вимоги: можливість використання тильною стороною руки, відсутність додаткових драйверів та софту

1.8. Клавіатура адаптована, з великими кнопками:

призначення - використання під час навчання осіб з порушеннями опорно-рухового апарату;

вимоги: великі клавіши, що знаходяться на збільшеній відстані одна від одної, що зменшує можливість одночасного натискання кнопок

                                                                                                                        

 

4.                 У розділі IV:

підпункт 2.2. пункту 2 після слова «килимки,» доповнити словами «ковдра з обтяженням,»;

пункт 3 доповнити новими підпунктами 3.9. та 3.10. такого змісту:

«

 

3.9. Мобільний комунікатор:

призначення -  мобільний пристрій для альтеративної та додаткової комунікації;

вимоги: час запису одного повідомлення не менше 10  сек;

набір карток;

автономне живлення;

комплект акумуляторів

 

3.10. Комунікатор:

призначення - пристрій для альтеративної та додаткової комунікації;

вимоги: загальний час запису не менше 5 хв., не менше 5 сек. запису одного повідомлення, регулювання гучності звуку, висока якість звуку;

набір карток;

автономне живлення;

набір акумулятор

                                                                                                                                 

 

5.                У розділі VІІ:

 

у пункті 1:

у підпункті 1.7. слова « типу Школяр» виключити;

у підпункті 1.8. слово «Графіка» виключити.

 

 

В.о. генерального директора                                                        Віктор САЛЬКОВ

Немає коментарів:

Дописати коментар

«Вони помирали, щоб жила Україна»

  А сотню вже зустріли небеса.. Летіли легко, хоч Майдан ридав.. І з кров”ю перемішана сльоза… А батько сина ще не відпускав. Небесна Сотня-...