Відповідно до частини
другої статті 54 Закону України «Про повну загальну середню освіту», абзацу
третього пункту 4 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету
місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми
потребами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого
2017 року № 88 (зі змінами) та з метою забезпечення осіб з особливими
потребами допоміжними засобами для
навчання (спеціальними засобами корекції психофізичного розвитку) в усіх типах
закладів освіти
НАКАЗУЮ:
1. Внести до наказу Міністерства освіти і науки
України від 23 квітня 2018 року № 414 «Про затвердження Типового
переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими
освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах
(групах) закладів освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 травня
2018 року за № 582/32034, такі зміни:
1) заголовок наказу викласти в такій редакції:
«Про затвердження Типового переліку допоміжних
засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку)
осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти»;
2) пункт 1 наказу викласти в такій редакції:
«1. Затвердити Типовий перелік допоміжних засобів
для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з
особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти, що
додається».
2. Затвердити Зміни до Типового переліку
спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку осіб з особливими
освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах
(групах) закладів освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки
України від 23.04.2018 № 414, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11
травня 2018 року за № 582/32034, що додаються.
3. Директорату дошкільної, позашкільної та інклюзивної
освіти (Салькову В.) подати цей наказ на державну реєстрацію до
Міністерства юстиції України у встановленому законодавством порядку.
4. Департаменту забезпечення документообігу,
контролю та інформаційних технологій (Єрко І.) в установленому порядку зробити
відмітку у справах архіву.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на
заступника Міністра Мандзій Л.
6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного
опублікування.
Т.в.о Міністра Сергій
ШКАРЛЕТ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства освіти
і
науки України
_________ 2020 року №_____
Зміни
до Типового переліку спеціальних засобів корекції
психофізичного розвитку осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в
інклюзивних та спеціальних класах (групах) закладів освіти
1.
Заголовок Типового переліку викласти
в такій редакції:
«Типовий
перелік допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції
психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються
в закладах освіти».
2.
У розділі І:
1)
у пункті 1:
пункт
1.3. виключити;
у
пунктах 1.10., 1.11. слово «типу» виключити;
доповнити
новими підпунктами 1.12.-1.14. такого змісту:
«
|
1.12. ЗD принтер: призначення - створення наочних посібників для дітей
з особливими освітніми потребами; вимоги: кількість друкувальних головок: не менше 1; технологія друку: моделювання методом наплавлення; діаметр сопла: від 0,2; сфера побудови деталей: X - не менше ніж 200 мм х Y-
не менше ніж 200 мм х Z - не менше ніж 400 мм. товщина шару: від 0.05 мм; швидкість друку: від 50 мм/сек.; матеріал для друку: ABS, Co-PET, PLA пластик, тощо; дисплей: LCD дисплей; інтерфейси: USB, SD$ необхідні витратні материали
для 3D друку |
1.13.
ЗD сканер: призначення
- створення наочних посібників для дітей з особливими освітніми потребами (слабозорих
та незрячих); вимоги:
дозвіл камери: від 1.0 MPix; кількість
камер: від 2; джерело
світла: біле світло; режим
сканування: фіксований, автоматичний; мінімальна
область сканування: X - не менше ніж 30 мм х Y- не менше ніж 30 мм х Z - не
менше ніж 30 мм; максимальна
область сканування (автоматичний режим): X - не менше ніж 200 мм х
Y- не менше ніж 200 мм х Z - не менше ніж 200 мм; максимальна
область сканування (фіксований режим): X - не менше ніж 700 мм х Y-
не менше ніж 700 мм х Z - не менше ніж 700 мм; швидкість
3D сканування (фіксований режим): від 8 секунд; швидкість
3D сканування (автоматичний режим): від 2 хвилин; відстань
до об`єкта: від 290 мм; точність
сканування: від 0,1 мм; формат
даних: OBJ, STL, ASC, PLY; |
|
1.14.
Комплект обладнання для лінгафонного класу призначення:
забезпечення якісного двостороннього голосового зв’язку; вимоги: відношення
сигналу до шуму - до 70 dB, з аудіосмугою 15 КHz; наявність
пристроїв для якісного звучання: аудіопанель
вчителя; аудіопанель
учня; звукова
карта; мережева
плата; блок
зберігання інформації; комутатор |
;»
2) пункт
2 доповнити новим підпунктом 2.8. такого змісту:
«
|
2.8.
Інтерактивна LCD панель
для корекційно-розвиткових занять: призначення
- психологічна реабілітація та розвиток; психологічне та емоційне
розвантаження; розвиток
причино-наслідкових зв’язків; ігри на покращення концентрації уваги; розвиток
пам’яті; вивчення
кольорів; розвиток та покращення діяльності опорно-рухового апарату, демонстрація
зображень, організація інтерактивного ігрового простору; вимоги: керування:
тактильне; без дотиків; голосове; екран:
діагональ – від 32 дюймів; забезпечення: кількість
розвиваючих ігор – від 30 одиниць; можливість синхронізації з ПК/ вбудований
ПК; можливість створення власного кабінету та запису індивідуальних занять
кожної дитини для аналізу подальшої динаміки і результатів роботи |
.»
3.
У розділі ІІІ:
пункт
1 доповнити новими підпунктами 1.6 - 1.8. такого змісту:
«
|
1.6.
Зовнішня комп’ютерна кнопка: призначення
- альтернатива вбудованій кнопці комп’ютерного джойстика для дітей з тяжкими
порушеннями моторики рук; вимоги: можливість регулювання
під силу натиску, можливість закріплення на будь-якій плоскій площині |
1.7.
Комп'ютерний ролер: призначення
- альтернатива комп’ютерній мишці для осіб з порушеннями рухових функцій; вимоги:
можливість використання тильною стороною руки, відсутність додаткових
драйверів та софту |
|
1.8.
Клавіатура адаптована, з великими кнопками: призначення
- використання під час навчання осіб з порушеннями опорно-рухового апарату; вимоги:
великі клавіши, що знаходяться на збільшеній відстані одна від одної, що
зменшує можливість одночасного натискання кнопок |
.»
4.
У розділі IV:
підпункт 2.2. пункту 2 після
слова «килимки,» доповнити словами «ковдра з обтяженням,»;
пункт
3 доповнити новими підпунктами 3.9. та 3.10. такого змісту:
«
|
3.9. Мобільний комунікатор: призначення - мобільний пристрій для альтеративної та
додаткової комунікації; вимоги: час запису одного
повідомлення не менше 10 сек; набір карток; автономне живлення; комплект акумуляторів |
|
3.10.
Комунікатор: призначення
- пристрій для альтеративної та додаткової комунікації; вимоги:
загальний час запису не менше 5 хв., не менше 5 сек. запису одного
повідомлення, регулювання гучності звуку, висока якість звуку; набір
карток; автономне
живлення; набір
акумулятор |
.»
5.
У розділі VІІ:
у
пункті 1:
у підпункті 1.7.
слова « типу Школяр» виключити;
у підпункті 1.8.
слово «Графіка» виключити.
В.о. генерального
директора Віктор
САЛЬКОВ
Немає коментарів:
Дописати коментар